Älskade lilla Cream ♥

- Postat den 2012-05-10 ♥ klockan 07:25:34

Efter att Sara varit med Cream hos veterinären igår så fick jag det hemska samtalet. Mitt lille hjärta ska få somna in, han lider. Det var inte bara hovarna som vi trodde utan det är en gammal gaffelbensskada + en nyuppkommen samt kotledsinflammation & dåliga hovar ovanpå detta.

Björn ville ta han direkt, men så blev det inte & jag åkte upp igår och tog in lille prinsen, gav han morötter, godis, massa hö och kärlek för att säga Hejdå :'( Fy fan va ont det gör. Du som är så fin Cream,  så snäll, du är inte värd det :( Inte trodde vi att det var såhär illa? ♥

Idag eller på fredag är det din tur att lämna jorden, och jag kommer sakna dig :(
Vi fick ett fint halvår ihop & hoppas du får de bra nu ♥


Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0