Utvärdering hårförlängningar

- Postat den 2012-03-20 ♥ klockan 13:12:00

Clips
var den första sorten av hårförlängningar som jag provade. Det var ett bra fäste på clipsen som är klämmor som fästs i ditt hår & du tar av det när du sover - vilket var det jobbigaste! Anledningen till att jag inte hade clips en längre tid, det blev för jobbigt!

Lim var det min syster som tyckte jag skulle prova, det var bra tills de
började släppa i fästena. Fönade man inte håret om kvällarna så var det
stor risk att limmet släppte så tillslut var hårbottnen helt torr av allt
fönande & jag uteslöt denna metod helt & hållet.

Tejp provade jag därefter för att limmet inte satt, men samma sak
hände här - det släppte. Dock mindre än limmet så det var en hyfsat bra fastsättningsmetod & jag hade det ett bra tag :) Lim & tejp har varit de plågsammaste att ta bort, fyfan va ont det gjorde!

Microringar var det senaste metoden jag provade, och också den bästa! Man fäster hårslingor med små microringar som klämms åt och har suttit som de ska och var enkla att ta av. Man fick sitta & pilla ibland så att de inte skulle trassla ihop sig men det var inget jobbigt direkt :) Denna metod rekommenderar jag mest av alla jag beskrivit! :)

Frågor? Bara kommentera!


Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0