Åh lilla lumpan!

- Postat den 2012-07-07 ♥ klockan 17:28:04
Aaaaw lilla Båra, hon råkade slå till min näsa då hon viftade på huvudet så blev ju jag förbannad för de gjorde så ont! Så när ja skulle släppa iväg henne så sprang hon efter mig och ställde sig bredvid mig hela tiden o ville att ja skulle klia henne och kela med henne :') typ "FÖRLÅT Tina"! O hon tyckte de va såååå skönt o bli kliad på rumpan så hon stod och gungade fram o tillbaka haha sötan ♥ Vilken personlighet!
 
Och när jag skulle hämta henne så gnäggade hon som hon brukar göra, o går mot mig :D
Man känner sig omtyckt och uppskattad!
 
Och som ni ser på bilden ovan, så för de mesta när ja går in i sadelkammaren och hämtar någonting, så vänder hon sig om och undrar vart fan jag ska ta vägen haha ;)
 
Så fin!


Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0