Underbara sol ♥

- Postat den 2012-04-15 ♥ klockan 17:12:33
Blev en händelserik ankomst till stallet, då Lina ringde precis när jag kommit dit och undrade om jag var i stallet, så sa hon "Eh jag såg en blond häst och gissa vad? det var Geni såklart... Alicia hade trillat av och han hade stuckit i full sken på den STORA VÄGEN där lastbilar & dylikt kör... Men precis när jag lagt på så kommer Geni springandes helt upprörd & 10 minuter efter kommer Alicia & hennes mormor också.

Åh blev iallafall en jättehärlig barbacka tur in i näsum, solen verkligen stekte på ryggen och Cream verkade trivas. Gick på långa tyglar i princip hela rundan trots stora lastbilar, skrikande barn som sprang mot en och folk som tvättade bilar - så himla skönt att rida en trygg häst också :D

Provade ett par travsteg och där gick han orent som vanligt, men skritten är helt perfekt?! Konstigt.



Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0