Pastell

- Postat den 2012-04-09 ♥ klockan 15:02:00


Åhh titta dessa nyheter från Gina Tricot, pastellfärgade stickade tröjor för endast 199 :-

Postat av: Michaela

Lyx att du hitta en! Själv har jag inte ridit på ca 2 år, och ångrar som bara den att jag slutar och håller på och letar nu men som sagt ont om folk som vill ha hjälp och det är alldeles för dyrt och tidskrävande att ta hand om en egen häst då jag studerar!

Ja visst är dom mysiga! Bor i den när jag är hemma! haha :')

2012-04-09 @ 15:56:35
Blogg/Hemsida: http://absolutkeela.blogspot.com
Postat av: alva

Gillar verkligen din blogg, älskar designen och dina små bilder och alltsammans! Läste igenom förstasidan nu, alltså alla inlägg, gillar den verkligen :) Har btw en halt häst själv nu och har haft i två månader, allt går skit med honom och bara... blä! Kul att din (?) pålle iallafall mår bättre och så, hoppas det håller i sig!

Hoppas du får en finfin dag, och jag menar verkligen det jag skrev ovan, det var ingen "fin blogg kolla på min hejdå"-kommentar haha (har själv svårt att ta såna seriöst när man bara kopierar in samma text på allas bloggar haha) ;) Kramar!

2012-04-09 @ 17:45:14
Blogg/Hemsida: http://alvadrommar.wordpress.com/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0