Dag 6 - Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv

- Postat den 2011-09-29 ♥ klockan 14:13:00

1. Jag var allergisk mot ketchup förut, så åt jag det näst intill hela tiden och nu tål jag det ;)

2. jag är 1.71,5 lång, alltså 3,5 cm mindre än min pojkvän

3. Därav HATAR jag att ha klackaskor ;)

4. Jag älskar leopard, you didn't know that did you? ;)

5. Jag hatar inte människor såvida dom inte hatar mig eller gjort mig illa.

6. Jag är väldigt agressiv ibland, kan inte hjälpas haha :D

7. Jag skrattar heeela tiden, och är jag sur så är jag verkligen sur.

8. Tjejer frågar alltid om jag rakar mina armar, för dom är lena som en babyrumpa - men det gör jag INTE ;)

9. Mitt favoritämne i skolan har alltid varit Engelska ;)

10. Hör jag häst steg så springer jag till fönstret och kollar (HAHAHAHAHA) gammal vana ;)

11. Jag uttalar jeans så som man utalar kenza. Jins & Kinza :P

12. Jag är snål, väldigt snål... Så försöker att ändra på det haha!

13. Just nu är jag skyldig Martina Jakus 12 kronor :D

14. Arabiskt fullblod/Frieser är min favorit hästras

15. Det tog mig 20 minuter att skriva denna lista :O

Postat av: Jonna

Den där halva centimetern på din läng var väldigt viktig (a) HAHA :D



Kul att du skre vatt du var skyldig martina 12 kr viktiga pengar! :D

HAHA



DU ÄR SAKNAD!! <3

2011-09-30 @ 11:24:33
Blogg/Hemsida: http://hastsport.webblogg.se/
Postat av: Jakus!

Haha du e la go 12 kr haha ;) saknar dig oxå hoppas du saknar skolan så vi kan ses snart :P kram hoppas du har/hade det bra! :D

2011-09-30 @ 11:28:55

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0