Veckoplanering

- Postat den 2011-11-15 ♥ klockan 11:35:00

Känner att jag måste göra en liten veckoplanering nu, innan allt börjar gå åt skogen. Måndag - Check!

Måndag                                                     
- Hemma från APU, kurera mig. Hälsa på Chess :love:

Tisdag
- APU till 18.00. Skritt pass på Cream.

Onsdag
- APU till 18.00. Twilight på bio med Jonna!

Torsdag
- Skola till 16.00. Skritt/trav pass el. uteritt på Cream.

Fredag
- APU till 18.00. Mysrunda på Chess :love:

Lördag
- Ridtur på Chess. Umgås med Lajnus :love:

Söndag
- Ridtur på Cream (?). Jobb i K-stad.

Har skrivit 2 pass på Chess & 3 pass på Cream, men detta är vad jag vill hinna med och inte vad jag kommer att hinna med. Men minst 2 pass på Cream & 1 pass på Chess kommer jag att hinna med :)



Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0