Typiskt mig...

- Postat den 2011-11-02 ♥ klockan 11:00:00
...När jag sitter och kollar på kläder på nätet, så blir det lätt att jag kikar på de som har PÅ SIG kläderna istället, "Va fint hår hon hade", "Hur i H*lvete kan HON vara modell", "Shit vilka bröst, måste vara fake", "Fan va stora fötter!" osv..

Nej men just det, det var kläderna jag skulle kolla på & inte döma hur modellerna såg ut HAHA!

Letar just nu efter snygga basic linnen, helst med brottar rygg. De enda som faller mig i smaken är dessa från Gina Tricot för 99:- :)

Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

Nu har vi uppe en tävling om det nya Classic double pannbandet från Hansbo. Kika in om du vill tävla!

2011-11-02 @ 11:56:07
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

kommentaren var från mig :)

2011-11-02 @ 11:56:39
Blogg/Hemsida: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0