Hello sunshines!

- Postat den 2011-06-19 ♥ klockan 11:08:21
Nu är jag tillbaka efter en morgonpromenad tillsammans med Amie & Lord ;) Kom några regnstänk men det var faktiskt sol hela rundan annars :D

Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra idag... Blir kanske att dra in och städa, men får se lite vad jag orkar idag :) Vad ska DU göra idag?

Postat av: Jonna

Jag ska kolla på balen och ta en sväng till stallet! :D



Hahahahaha jag märkte inte fören nu att du hade tagit bilder på alla när dem har tungan ute på bilderna som är vi sidan på headern hahaha XD lite sött ju! :D

2011-06-19 @ 11:26:36
Blogg/Hemsida: http://hastsport.webblogg.se/
Postat av: josefine

sv: tusen tack! men jag tycker verkligen att din blogg var mycket mycket finare!och som sagt, jag håller verkligen med om att det ska bli sol snart! puss! :)

2011-06-19 @ 12:25:10
Blogg/Hemsida: http://josefinelarsson.spotlife.se

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0