Tina ogillar

- Postat den 2011-07-31 ♥ klockan 23:32:38
Jag måste nog skriva av mig? Det är ingen som läser min blogg på nätterna ändå så haha! Det är så mycket jag stör mig på, men jag säger det inte till personerna för jag är för snäll, eller för elak kanske?

________________________________________________________________________________

1. Folk som är sura all the time går mig på nerverna

2. Folk som ljuger och inte kan vara ärliga bara för dom ska "tycka som jag"

3. Folk som är otacksamma, som inte kan säga tack, eller inte ens bry sig

4. Folk som ena dagen kan svara på sms / msn osv. men andra dagar inte?
Att man duger ibland lixom.

5. Folk som härmar en med ord, fraser, blogginlägg osv.. Fy skäms på er!

6. Folk som aldrig får tummen ur röven ( ni vet vad jag menar )

7. Folk som är kaxiga på sms/msn/facebook men inte kan stå för vad dom sagt när man pratar face 2 face

8. Folk som bara tänker på sig själva, egoister

9. Folk som snackar massa skit bakom ryggen och sen tror att allt är okej

10. Folk som låtsas vara någon annan, än dom egentligen är...

________________________________________________________________________________

Jag skulle kunna sitta här och göra en lista på 100 stycken "Folk som..." Men jag tycker detta får räcka :) Och med detta inlägg så menar jag INTE att jag inte har några fel, utan det har jag visst det.

Men jag är glad, jag ljuger inte, jag är tacksam, jag härmar inte, jag gör det jag ska i tid, jag står för vad jag säger, jag tänker på alla utom mig själv, är något fel säger jag det TILL personen, jag är den jag är.

Hade jag själv varit något av detta, så hade jag aldrig skrivit upp den punkten här. Jag bemöter andra som jag själv vill bli bemöten & som man bäddar får man ligga :)

Detta är första gången jag någonsin skrivit såhär mycket i ett inlägg HAHAHA, men somsagt säkert ingen som läser ändå för jag fullkomligt hatar att läsa långa, meningslösa texter! ;)

Tack för mig, sov så gott, och kom ihåg - detta är MIN blogg, jag skriver vad fan jag vill. Har aldrig tvingat dig att läsa ;) LOL - Lot's Of Love / Tina

Postat av: Louise

Haha

2011-08-01 @ 00:57:07
Blogg/Hemsida: http://louiseoden.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag läste allt! :D



Ska du inte skriva att du hatar personer som aldrig har tid heller xD HAHA :P

Men du? När vill du ha din hårfölänging isatt? :P

2011-08-01 @ 11:00:43
Blogg/Hemsida: http://hastsport.webblogg.se/
Postat av: Jenny - Foto, hästar & vardag

Det där LOL har du nog härmat från någon annan, eller hur? ;)

hahaha

Jag känner igen rätt många av punkterna på saker som går mig på nerverna också!!

2011-08-01 @ 13:22:22
Blogg/Hemsida: http://jennypetronella.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0