"God" morgon!

- Postat den 2011-07-06 ♥ klockan 08:34:33
Godmorgon på er! Detta var dock ingen god morgon för mig, precis som igår... Dessa två dagarna har jag haft så satans ont i magen när jag vaknat (vid 6 dessutom) Så jag vet inte var jag ska ta mig till :(

Iallafall, idag ska jag & min far lämna in mopeden på lagning så får vi se om den funkar här framöver. Efter det blir det antingen Killebom marknad eller sola, jag vet inte riktigt än...

Och sen vid 5 blir det jobb och efter det en kvällstur på Chess älsklingen :)

Förlåt för ett tråkigt inlägg, men har nästan inga bilder här hos pappa... Därför bjuder jag på en från igår!

Postat av: Jonna

Söt Tina! :D

2011-07-06 @ 10:36:07
Blogg/Hemsida: http://hastsport.webblogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0