Närsynt?

- Postat den 2011-08-10 ♥ klockan 20:00:00
Ända sedan jag skaffat laptop så har jag märkt att jag blivit mer och mer närsynt imed man sitter så nära skärmen eftersom tangenterna är där. Så nu har jag skaffat mig en adapter till mitt gamla skrivbord + mus som jag nu kommer använda... Lite jobbigt sådär men fan jag vill ju inte vara närsynt heller :O

Anledningen till att jag ska ha min gamla mus är ju då eftersom den jag har nu dubbelklickar hela tiden när ja endast trycker en gång.. vilket kan göra det jobbigt när jag arbetar i Photoshop osv.. :)

Köpte mig ett lås t skolan och adaptern då :)

Postat av: Jonna

sv: haha okej då fattade jag rätt! :)

Haha jag vet faktiskt inte xD

Är det snyggare? :)

2011-08-10 @ 20:57:20
Blogg/Hemsida: http://hastsport.webblogg.se/
Postat av: Jonna

sv: Haha tack för att jag slipper känner mig vara ensam om att gilla det spelet då hahah xD

2011-08-10 @ 21:27:26
Blogg/Hemsida: http://hastsport.webblogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0