Adobe photoshop Cs5

- Postat den 2011-08-01 ♥ klockan 16:33:00
Har fått frågor om vad jag har för photoshop & hur jag har lärt mig. Mitt svar är:

Jag använder mig av Adobe photoshop Cs5 (det nyaste cs tror jag) och har haft det sedan ett år tillbaka kanske? Innan det har jag haft Photoshop 7.0, Photoshop elements 5.0 och alla dess sorter, orkar inte räkna upp alla (och jag kommer inte ihåg dom heller ;)).

Vem som har lärt mig? Jaa jag kan inget annat säga än mig själv. Jag har lärt mig själv genom att sitta & pilla och klura, och se vad som händer helt enkelt :) Anledningen från början till att jag ville ha Photoshop var att när jag var liten, var jag medlem på en sida på Stallet.se som nog en hel del hästtjejer vet vad det är? ;) Sen har det utvecklats och nu använder jag det till bloggdesigner, redigera bilder och liknande grejer :)

Några fler frågor ? Bara kommentera inlägget så ska jag svara så gott jag kan :D

För dig som inte har Photoshop? Då kan du antingen ta och köpa dig ett, ladda ner ett eller använda internet sidor som t.ex. www.picnik.com :)


Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0