Present for my sister

- Postat den 2011-04-07 ♥ klockan 11:37:53
Denna keps fick min syster i present igår, mycket söt hihi ;)



Och detta kortet (som jag gjort själv HAHA :D) fick hon också!


Postat av: Jennifer

halloj och tack för kommentaren och besöket på bloggen :) haha lyckost som har naglar som växer snabbt för övrigt :P dom borde stärka, min farmor tipsade mig om dom brustabletterna från början och hennes naglar hade blivit riktigt starka :) det är ju inget dyrt heller så det är ju bara att testa :) annars är en stärkande hand och nagelkräm ett tips :) finns även oljor i nagellacksburkar att köpa som hjälpar naglarna :)



tack tack detsamma :) det kan ju nästan aldrig bli fult med leopardmönster liksom :)

2011-04-07 @ 14:31:35
Blogg/Hemsida: http://jenniferhujanen.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0