Kort skoldag, precis hemkommen

- Postat den 2012-09-10 ♥ klockan 20:18:24
Hahaha jag som skulle städa mitt rum, dammsuga o sådära. Kom visst roligare saker i vägen! ;) Blev att rida medans Louise fotograferade och vise versa! Båra gick jättebra o fick tips från syrran :D
 
Sedan åkte jag iallafall vidare till pappa för att se hur han mådde samt hämta min laddare till telefonen (klarat mig utan den i 3 dagar) och så hämtade jag även min internet dosa, är ju vuxen nu hörrni ;)
 
Inte nog med det så åkte jag vidare till Sara och hälsade på henne och hennes häst, drack kaffe och hade allmänt trevligt :)
Nu blir de lite kvälls-träning på maskinerna här hemma då det började ösregna när ja skulle ut o springa ;)
puss!


Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0