Testa bett

- Postat den 2012-07-29 ♥ klockan 11:32:57
Testade rakt gummi eggbett igår och det kändes liiiite bättre, dock inte tillräcklig reaktion som ja önskade.. Så nu återstår några bett att prova
 
Hack för o se om hon kanske inte gillar bett över huvud taget?
och så kan jag ju alltid variera med det :)
 
Kimblewick bett, tror detta har lite tungfrihet, men så tycker jag inte om kedjan...
Men är väl bara till o sätta dit en kedjetunnel så har de löst sig, 300 kr...
 
Tvådelat, antingen eggbett eller helt vanligt!
 
Sen får applemouth också provas nån gång, för o se om det gillas med lite smak haha ;)
Kimblewick är "min sista utväg" om jag säger så, precis som pessoa och sådana bett som jag egentligen inte tycker om pga dåliga rykten om dem!


Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0