Helt jävla slut

- Postat den 2012-07-31 ♥ klockan 21:39:56
Hahaha denna dagen blev mer ansträngande än jag hade räknat med... Hade planerat att INTE rida idag, men det blev en skrittur på Båra ändå med långa tyglar hela rundan - gick bra!
 
Bytte även vatten i karet och fick springa 4 gånger upp och ner då jag glömde nåt varje gång...
 
Därefter red Pamela Sol och jag gick med samt skrittade lite på Harry (HAHA!!I) men mitt i ridturen så börjar det mullra, regna och blixtra?! Så det är bara till att verkligen S P R I N G A hem med Harry kämpandes bakom mig och en Pamela som gapskrattar på Sol hahahaha! dog verkligen :(

Postat av: EricaPerzzon

Åska är ingen hit!

Svar: Tusen tack! Jaha kan tänka mig att det var coolt!:)

/E

2012-08-01 @ 18:08:21
Blogg/Hemsida: http://ericaperzzon.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0