Just nu.

- Postat den 2012-05-17 ♥ klockan 23:21:34

Det är faktiskt så att jag letar efter en häst att ha på foder. Vet egentligen inte vad jag söker, men det rätta kommer väl upp när det är dags för mig (: Tänker mig en speciell häst på något vis, skäck, hög, fux, varmblod, vit, halvblod - har ingen aning. Gärna inte en alltför grov häst, inte för ung & inte för gammal. Lagom!

- Hoppas jag kan få hitta den rätta inom en snar framtid, vill utvecklas, ha kul, rida som förr.
Så nu vet ni (: (på Louise's begäran ;))

Postat av: Wilma

Sv. Ja eller hur. Våld är något som förekommer allt för ofta vilket inte alls är kul. :(.



Tack för din kommentar, blir skitglad :'D

2012-05-18 @ 12:21:45
Blogg/Hemsida: http://macintosh.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0