Lite bett...

- Postat den 2012-03-05 ♥ klockan 13:49:00

Fick lite bett av min syster som jag ska prova på Cream, började med det längst till vänster idag (Tvådelat gummiklätt eggbett) och han gick jättebra på det - så tvekar på om jag ens ska prova fler hahaha ;)

Pessoa kan jag tänka mig blir för skarpt, det smala tvådelade kan e.v. bli för skarpt och de andra har jag absolut ingen aning. Milowbetten har ju tung-frihet så kan tänka mig att han skulle gilla det.. Får se helt enkelt :)

Vanligt tredelat gick han på innan, och det blev han alldeles för stark med!

Postat av: elin

rid inte med pessoa! Det tycker på nerverna i nacken och kan leda till massa spänningar på hästen. Det smala tvådelade är jätteskonsamt, skonsammare desto smalare det är :)

2012-03-06 @ 21:30:53
Blogg/Hemsida: http://eliinbengtssons.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0