Bloppis

- Postat den 2012-06-08 ♥ klockan 18:53:25
Älskar mina kläder trots att jag inte använder dom haha, men är väl dags och rensa ut lite nu :( Så en liten bloppis här på bloggen! Kommentera eller mejla om du är intresserad av någonting!

Jacson chaps i storlek M, krympte lite när jag tvättade dom så får inte på dom längre haha... Har dock rätt stora vader, så S/M kan vi väll säga. 50 kr? eler bud.


Tröja från Gina Tricot storlek S, använd 1 gång då den är lite för smal i ärmarna - 80 kr? eller bud.


Spetströja från Gina Tricot i storlek S, lite använd men i fint skick, inga skavanker. 80 kr? eller bud.


Linne från H&M i storlek 38, kan även sitta bra på en 36. Aldrig använd 80 kr? eller bud.


Linne från Ullared storlek S, egentligen till min mamma men hon gillade inte färgen, så den är endast provad, senapsgul. 50 kr? eller bud


Lackleggins från Gina Tricot, storlek S, använda ett par gånger men i fint skick! 100 kr? eller bud.


Vida DR DENIM jeans strl. 29/34, helt oanvända, prislapp sitter kvar. 300 kr? eller bud.


Baseball jacka från Carlings i slankigt tyg, storlek L (passar även S/M) 200 kr? eller bud.


Skor från BR skor i storlek 38, helt nya endast provade. nypris 465 kr, mitt pris 300 kr? eller bud. SÅLDA


BH från H&M i storlek 75 B, provad men säljes för förliten storlek. 50 kr? eller bud.

Kommentera eller mejla om du är intresserad av någonting! [email protected]

Postat av: Anonym

spets tröjan! mejla mig, hittar inte din mejl så mejla mig:)

2012-06-10 @ 10:10:48

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0