Vad föredrar du?

- Postat den 2012-07-14 ♥ klockan 11:15:00
Jag och mina bekanta har delade åsikter när det gäller en hjälms passform vilket jag tycker är jätteintressant! :) Jag själv föredrar en hjälm som sitter där den ska (sitter åt lite) och då kan jag ha hakbandet lite löst. I mean jag har storlek 55-56 medans min vän har 59-60, vilket är ett stort hopp emellan tycker jag ;) men har väl litet hu'e haha!
Hur föredrar DU din hjälm? lite för tight? lite för lös? vad är "lagom"?
- Jag tycker du hellre för tight än för lös, men jag har inga problem med huvudvärk och så vilka en del har och därav vill ha en lite större hjälm vilket är förståeligt :)

Postat av: Marina - Ryttare

Hej, skulle vara kul om du ville vara med i dagens blogg hos mig. Få chansen att vinna en FET länk framför 150 + läsare så passa på ! :) Klicka bara på länken nedanför för att komma till tävlingen.

http://sweetmesweet.bloggplatsen.se/2012/07/10/8219842-dagens-blogg-hos-sweetmesweet/

Förlåt om du inte gillar reklam :(

2012-07-14 @ 11:57:28
Blogg/Hemsida: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Den ska sitt LAGOM hårt ;) haha
Så du kan skaka på huvudet utan att den trillar åt sidan, men inte så den klämmer någonstans :) hakbandet tycker jag sitter bäst när det är lite löst, så man får in typ 3 fingrar :)

Svar: haha ja, jag tycker detsamma :) den ska inte kasa fram på näsan bara för ja lutar mig fram, men de e ju va jag tycker :D
Tina Bergholtz

2012-07-14 @ 18:51:39
Blogg/Hemsida: http://jennypetronella.blogg.se

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0