Pricka Båra

- Postat den 2012-07-16 ♥ klockan 18:34:47
Varmblodig travare född 2001 Fux Sto c.a. 155 cm hög e: Mack Abb u: Rubin Plane
Ett varmblod i sina bästa år, otroligt fräsch för att vara just denna ras. Tror aldrig jag träffat en sån här personlig häst, som verkligen visar vad hon tycker, hur hon mår och vilka hon tycker om :)
 
Från att stå och rykta henne där hon är lugn, slappnar av och myser till att sitta upp på henne och då pinnar dom små benen på och det finns många spöken! Även lite svårt att stå still, kan bli lite studsigt om vi inte är på samma humör ;) Hon är dock mycket arbetsvillig och vill gärna göra allt rätt, kan uppfattas som lite otålig :)
 
För två år sedan skulle jag inte ens suttit upp på en sådan här häst, jag hade varit för feg helt enkelt. Men efter första gången jag satt upp på henne så sa jag till Pamela och Lina "Detta är en "Tina-häst" !
 
Ska bli kul att lära känna henne!

Postat av: Camilla

Jättefin blogg och din häst är superfin!!

Svar: Tack så otroligt mycket! :D
Tina Bergholtz

2012-07-17 @ 08:21:22
Blogg/Hemsida: http://camillasss.blogg.se

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0