Huvudvärk!

- Postat den 2012-07-15 ♥ klockan 10:39:12
Godmorgon, här vaknade man av huvudvärk :(
Har sovit otroligt hårt inatt men är dödstrött och har bitit ihop med käkarna inatt... Såna problem man kan ha ;) Tänkte jag skulle plugga lite grann idag, bara läsa boken eller plugga på frågorna.. Upp till Båra ska jag också såklart!
Sa jag att jag klippte mig igår förresten? Mamma tog fram saxen och klippte av de sletna topparna - för en gångs skull kändes de skönt o klippa sig haha! Brukar alltid få panik ;)

Postat av: Julia

Hej, fin blogg du har:) Allt bra?
Kram

2012-07-15 @ 11:41:39
Blogg/Hemsida: http://juliaroz.blogg.se
Postat av: Josefine ♥

SV: Tack! :D Du hade också en fin blogg ;) Btw, fråga ngt på frågestunden? Där vinner någon ett helt inlägg om sin egna blogg! ;) Ta chansen du med ^^

Svar: Tack! :D
Tina Bergholtz

2012-07-15 @ 11:47:34
Blogg/Hemsida: http://polkaponnyn.blogg.se

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0