Hej tisdag

- Postat den 2012-07-10 ♥ klockan 09:42:11
 
Somnade kanske vid halv 2 tiden igår jobbigt nog, o skulle upp nu halv 10 ;)
Varför? jo som jag skrev igår så ska jaövningsköra till hässleholm me pappa
(fd. körskolelärare) men eftersom hans hälsena gick av så har ja kört varje dag
med mamma istället, dock säger hon aldrig någonting jag gör fel/rätt haha :)
Så ska köra med honom nu till en släkting samt sälja min hårförlängning till en
tjej där i hässleholm :)
 
Blir förhoppningsvis en ridtur idag med, hade behövt till paddocken eller lite
bommar känner jag :) få lite koll på lilltjejen och gärna lite tillit - de behöver vi :D
 
Vad ska ni hitta på idag?
 
Hoppas ni får en bra dag iallafall! Nu är ja sen! ;)
kram
 


Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0