Varför?

- Postat den 2012-01-01 ♥ klockan 18:41:03
"Varför ska du ta av hårförlängningen? Du satte ju i det för inte så längesen.."

Jo för det är såhär att när håret växer så kommer förlängningens fäste längre & längre ner, och tillslut kommer de synas vilket inte är så snyggt. Därav tog jag av dom för att jag ska sätta om dom + att jag ska färga utväxten på Tisdag :) Tror t.om. jag ska färga en annan färg ;)

Postat av: Mimmie

Aha så du har haft i det permanent? Kreatin eller microringar? Jag är väldigt intresserad av att sätta i såna slingor så kan du inte berätta lite om hur det har varit att sköta och hur mycket du fick betala för det? :)

2012-01-03 @ 16:03:41

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0