Jan. 9, 2012

- Postat den 2012-01-09 ♥ klockan 16:06:00

1. Hur gammal är du om fem år? 22!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Amie hjärtat!

3. Hur lång är du? 171,5 (172 i passet)

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Real Steel med älsklingen!

5. Vem ringde du senast? Linus!
6. Vem ringde dig senast? Louise, typ igår eller iförrgår. Aldrig nån som ringer mig :D

 

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Tusen tack :)" från Jonna

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Lättast & ringa, man har börjat bli så lat nuförtiden & orkar inte skriva längre haha ;)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda...

10. När såg du senast din pappa? 5 timmar sedan kanske :)

11. Vilken ögonfärg har du? Grönbrun krackelerade typ :P

12. När vaknade du i dag? Var tvungen att gå upp vid 9!

13. Vilken är din favoritjulsång? Hatar julsånger :P

14. Vilken är din favoritplats? I min pojkväns famn :love:

15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkare

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då är jag 27 år.. Så i ett hus med min pojkvän med 1 bengal katt, 1 siberian husky hund, 1 garage till min pojkvän & ett stall med 2 hästar i till mig själv. Jag jobbar med naglar & min pojkvän är mekaniker med eget företag ;)

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Läskiga gubbar o sånt...

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Amie's videos på hennes iphone HAHA..

19. Hur stor är din säng? 120 bred, duger fint för mig! :)

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 kuddar + 5 gosedjur, dvs 8 kuddar! (sover på gosedjuren hahahahahha)

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? Städer? Skåne, Blekinge eller? Det är ju län..

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor :love:

26. Är du social? Det tycker jag :)

27. Vilken är din favoritglass? Magnum strawberry white

28. Vilken är din favoritefterrätt? Värmda frukter med smält vit choklad över :love:

29. Tycker du om kinamat? Don't like it.. Thaimat e gott :)

30. Tycker du om kaffe? Ja :)

31. Vad dricker du till frukost? Coffee!

32. Sover du på någon särskild sida? Jag är nog den rörligaste människan som finns som sover. Rullar upp & ner, hit & dit ;)

33. Kan du spela poker? Nej :P

34. Tycker du om att mysa/kela? Med pojkvännen ja :love:

35. Är du en beroendemänniska? Tror faktiskt det, är rätt beroende av min pojkvän :D

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja.

37. Vill du ha barn? Later on..

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, franska & något ord på Tyska :D

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!!!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, ridgrejer & presenter till pojkvännen!

42. Äger du dyrbara smycken? Ja :D

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Degrassi: The next generation, Awkward & Jersey Shore! Och sen tillkommer ju även Vampire diaries på listan :D

44. Kan du rulla med tungan? Ja !

45. Vem är den roligaste människan du känner? Mig själv antar jag :P

46. Sover du med gosedjur? Ja :D

47. Vad har du för ringsignal? Sån vanlig HTC "riiiing riiiing"

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja! En supersöt klänning hänger i min garderob hihi!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En tvål från Amie sötnosen :D

50. Flirtar du mycket? Flirtar med min pojkvän då & då ;)

51. Kan du byta olja på bilen? Tror de :D

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nej :)

53. Vilken var den senaste boken du läste? Ehm. Vet faktiskt inte, läser aldrig :O

54. Läser du någon dagstidning? Dagstidning? inte nyheterna o sånt men en hästtidning får jag hemskickad typ 1 gång i månaden, men det är kanske månadstidning? xD

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Kan man det?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Vet inte!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Busstiderna till Näsum

59. När var du i kyrkan senast? Måste varit på min kusins barns dop

60. Är du lycklig? När min pojkvän är glad att jag är hans, och när jag får vara i hans närhet - ja.


Postat av: My

Hej jätte fin blogg du har

Har frågestund det är bara att fråga!

Kram

2012-01-09 @ 19:15:06
Blogg/Hemsida: http://jakoobssoon.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0