Så matchar du leopardmönstrat

- Postat den 2012-01-29 ♥ klockan 20:38:26

Det finns påståenden där det sägs att man inte kan ha leopardmönstrat på mer än EN accessoar, vilket jag tycker är bullshit. Min åsikt är att bara du har samma eller iallafall liknande leopardmönster (som på bilden ovan) och inte blandar hejvilt med två helt olika leopardmönster.

Något jag också är allergisk mot är när man blandar silver & guld på accessoarerna, på bilden ovan har väskan och skorna guldiga detaljer på, det är så det ska vara enligt mig.

Du kan matcha din leopardväska & leopardskor med ett par enkla svarta, höga byxor med en vit blus, skjorta eller topp. Enkel outfit där det är leopardmönsterna som härskar ;)


Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0