Jan. 30, 2012

- Postat den 2012-01-30 ♥ klockan 07:55:00

Då var det ju Blogg.se! Herregud, va sitter ni och säger att det är jag som är snurrig för? :O

Och för det andra så är min datorkalender på den 2 Februari :)
Hur ändrar man datorns kalender?
HAHA.

Nu tänker jag käka lite frukost och lyssna på musik, eftersom jag har "hemmalektion" idag, så är det inte skola som gäller för mig idag ;)

Har för övrigt sovit skitdåligt eftersom jag sov helt ensam utan min älskling inatt... Inte ont i ryggen iallafall.

- Alltid något positivt!
Hörs & syns.



Postat av: Jenny L

Tror både du & blogg.se var lite förvirrade ;)

2012-01-30 @ 08:31:10
Blogg/Hemsida: http://jennypetronella.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0