Tyra

- Postat den 2012-02-16 ♥ klockan 16:15:00

Tyra & Darios på bilden


Jag visste seriöst inte att TYRA hade egen häst och var otroligt duktig på att rida? Som dessutom är en av de sötaste & personligaste hästarna jag sett. Helt sjukt vad man kan missa även om man läser Tyras.se dagligen och länken står i menyn på bloggen :O Kan ju säga att hon steg i mina ögon så otroligt mycket när jag hittade häst bloggen!

En tjej som har fullt upp i sitt liv med sitt eget varumärke Style by Tyra, Går på events, plåtningar, resa, shoppa! Så kan jag tänka mig att en stund i stallet får henne att koppla av, för det gör jag!

Så dagens hiss går till Tyra Sjöstedt! :D
Tyras.se | Darios.se


Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0