Hiss & Diss

- Postat den 2012-02-15 ♥ klockan 12:54:00


Idag finns Gina Tricot på både min Hiss och på min Diss lista, här är varför:

 Deras leveranstid är nog en av de bästa! Brukar ta TVÅ dagar, otroligt

 Så fort det kommer ut någonting skitsnyggt i webbutiken så tar det inte mer än några sekunder tills S, M, L storlekarna tagit slut! DISS

 De har bra passform på både tröjor och byxor, tycker att det mesta jag provat där suttit perfekt!

 Vi har inte Gina Tricot i Kristianstad, vilket suger rätt mycket då det är där jag åker när jag ska shoppa.

Såå.. Vad tycker DU om Gina Tricot? :)


Postat av: IIRMA'

Vill du bli DAGENS AWESOME?

Klicka dig in på min blogg!

Kram på dig! ♥

2012-02-15 @ 14:15:57
Blogg/Hemsida: http://iirmassuljic.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hoppas du haft en fin dag idag! :)

2012-02-15 @ 16:01:49
Blogg/Hemsida: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0