Hemma från stallet

- Postat den 2012-02-24 ♥ klockan 14:00:20

Blev en fartfylld ridtur på Cream idag, brukar bara hålla in honom så han går i skritt och trav men idag fick han trava och galoppera en hel del - tills han blev anfådd ;) Är så jävla härligt att rida i näsumskogarna, porlande bäckar, superbra underlag och perfekta skogar: Lyckad ridtur idag.

Han drog dock en hel del med huvudet idag, kunde inte förstå varför så jag testade att mjukna lite i handen och där hade vi problemet ;) Jag var lite spänd kan jag tänka mig, lite läskigt att rida i storm.

Kan ju säga att han blev överlycklig av att galoppera så mycket som han fick, blev en del glädjesprång men inte så stora som tur var - Känner ju inte hästen så bra än så släpper inte taget helt.. Än.. :P




Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0