Helgen

- Postat den 2012-02-12 ♥ klockan 16:28:58
I Fredags blev det en vända till stallet & rida med Louise, kan säga att Chess
var mer än SEG... Satt upp på Einar lite också, vilken skillnad det är på hästar alltså :D Positivt! Efter det drog vi iallafall och badade, degade mest i bubbelpoolen och blev nerputtad av elakingen i den kalla, stora bassängen :(

Igår
så övningskörde jag med pappas nya bil, det gick bra tycker jag.. Med plattan i mattan kom vi upp i 100 på motorvägen HAHA. Sedan begav jag mig till Cream för en uteritt i de härliga vädret - Han var pigg som vanligt och vi skrittade & travade lite bara :) Sedan drog jag till min älskling där vi började flytta lite saker och lyfta lådor - sedan blev det pizza :D

Och idag har jag mest segat, blev att moster visade mig om akryl. Och så har jag nu suttit och målat lite naglar inför Onsdag då jag har lite nageljobb ;)

Hur har din helg sett ut? :)


Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0