Good morning, it's a beautiful day.

- Postat den 2012-02-15 ♥ klockan 07:11:01

Godmorgon bloggläsare! Idag är en fullspäckad dag, med inte så många saker egentligen att göra men det tar upp hela min dag! Här får ni en liten planering:

Skola 08.20 - 16.00

Sjukgymnasten 16.30

Göra handmanikyrer på Valjeviken 18.00 ->

Hem och ta det lugnt

- Hinner faktiskt inte med stallet idag, jag önskar jag hann men men.. Får bli Cream på Torsdag & Chess på Fredag eller något liknande :) Vissa veckor är bara för jobbiga...

Postat av: Isabelle

Hej! Nu skriver jag igen ;) Jo, jag tänkte, börjar du få lite tid till bloggdesignen?

2012-02-15 @ 08:17:49
Blogg/Hemsida: http://iissantissan.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0