Snäckan!

- Postat den 2012-08-22 ♥ klockan 22:25:00
Hon är så fin så de e makalöst! och så hade jag ju en superbäst fotograf ;) Några ord som sammanfattar ridpasset:
Pigg, stark, lite arbetsvillig, lyhörd & återigen PIGG båra.Hyfsad sits, stilla & snäll hand, lite rakare rygg behövs dock! :)

Postat av: Jonna

Så fina ni är! :)

Vet inte om det är ögonblicks bild, men annars är ett litet tips att ha upp händerna lite vilket gör att du blir både rakare i ryggen och det blir lättare för henne att sänka huvudet.

Hoppas du inte blir sur för att jag kommenterar det, vill bara ge dig ett tips om det kan vara till någon hjälp :)

Svar: Tack! :D haha nejdå inte blir jag sur, jag har dock en mening med min låga hand, att hon skulle få en obekväm känsla i det läget så hon slutar gå så högt upp med huvudet, är inte alls bekvämt för mig xD hoppas att kunna höja handen efter hand som hon sänker sig :)
Tina Bergholtz

2012-08-22 @ 23:06:42
Blogg/Hemsida: http://hastsport.webblogg.se
Postat av: Jonna

Okej bra, det är många som blir sura när man komenterar sånt så :)
Okej, för det brukar vara bättre att hålla handen högt istället när hästen går med huvudet högt, även om det känns mest rimligt att ta ner handen så är det tvärtom man ska göra.
Men du får självklart göra som du vill :)

Svar: Jo man ska alltid ha handen i ett läge, går inte på henne än sålänge ;) travare är en sort för sig, de vet vi ;) man får va lite bakvänd och sådär :P
Tina Bergholtz

2012-08-23 @ 07:17:55
Blogg/Hemsida: http://hastsport.webblogg.se

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0