Det snurrar i min skalle

- Postat den 2012-08-13 ♥ klockan 21:56:27
Just nu har jag många känslor som snurrar omkring mig. Jag är så otroligt lycklig att få ha Båra hos mig, en sån underbar häst trodde jag inte jag kunde hitta och det känns som om vi hittar varann så smått! Mitt i allt så är jag så otroligt nervös över hur min uppkörning och skrivning kommer att gå, för det är inte långt kvar nu men jag pluggar och gör mitt allra bästa!!!
 
Samtidigt så är jag otroligt glad att ha hittat tillbaka till en vän som jag var rätt tight med förut, men som bara rann ut i sanden med tiden... Nu känner jag dock att vi är mer tighta än någonsin, skönt att kunna göra allt, prata om allt, verkligen vara sig själv :)
 
Min mamma och pappa är dom bästa man kan ha, visst att dom är tjatiga, men som jag sa härrom dagen till mamma "varför är du så mammig och tjatar?" Ja just det... Hon är ju min mamma! Och pappa är som han är, så det ska va ju? Pojkvännen är bäst och mina syskon är minst lika bra!
 
Om exakt en vecka börjar skolan, jag börjar sista året på gymnasiet. Nästa vecka fyller jag även 18 år.
Som Familjen sa - det snurrar i min skalle!

Postat av: Jonna

Skulle komentera ditt inlägg här under, men tydligen protesterar min dator mot det för det gick inte. Men skulle iallafall skriva att ni är så söta!! :)

2012-08-14 @ 10:05:53
Blogg/Hemsida: http://Hastsport.webblogg.se

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0