Avtrillning, volt?

- Postat den 2012-04-20 ♥ klockan 08:39:00
Red D'fekt igår, Pamelas jättefina häst och det gick väldigt bra, skrittade och travade lite på åkern samt något steg galopp och allt gick jättebra verkligen :D så tänkte jag att jag skulle trava av han i kanterna imed jag tog lite galopp - Gissa om hästen inte gör en stor bock så jag flyger av?!

Hahahha flyger som en vante och gör en volt över hästens huvud, men rullar fint ner på gräset utan en gräsfläck eller skråma :O

Det kunde gått illa,
men jag kan inte låta bli att skratta åt incidenten ändå.. Det lär ju ha sett riktigt roligt ut plus att det kittlades i magen på mig x) Och tror ni inte hästen sticker hem? Så jag & Pamela i full fart efter hästen med fölet Nero med oss, han vart helt slut när vi kom fram stackarn!

För övrigt,
superfin häst! Helt i min smak verkligen, han kändes mjuk, lyhörd och lättarbetad :D


Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0