Tina måste:

- Postat den 2011-09-05 ♥ klockan 10:33:00

Få bättre matvanor igen

Chips is no good haha, har blivit lite för mycket av det goda nu känner jag. Så strikta matvanor med något gott om helgen eller så :)

Rida regelbundet igen

Då min rygg stärks så otroligt mycket av ridning, så känner jag smärtor i ryggen direkt efter några dagar utan ridning.

Ha hyfsat iordning på rummet

Blir bara jobbigt i det stadiet då det ser ut som ett bombnedslag på rummet. Så varför inte bara hålla i ordning hela tiden och slippa dom jobbiga städrycken :)

Plugga nu, ha roligt sen
Ta och göra läxorna när jag får dom, och inte vänta med dom. Så kanske jag har iallafall halva veckan fri från plugg? :)


Har du något du måste sluta/börja med? :)


Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0