Hemlängtan?

- Postat den 2011-09-05 ♥ klockan 17:09:00
Jag har ett litet dilemma. Det är såhär att alltid när jag är utomlands så får jag en så enorm hemlängtan så det finns inte :O Och oftast har det bara varit 7-10 dagar jag varit iväg. Har ni några tips till mig här, att slippa denna jävla hemlängtan och kanske njuta i solen istället? haha ;)

Åker ju den 23 September som jag säkerligen nämnt för er. Alltså om 18 dagar, och jag börjar bli lite nojjig redan! åhhå :O Men gött ska det bli, helt klart! :D


Har ett dilemma till! Ska jag ta med min systemkamera eller inte? :P

Postat av: Louise

KLart du ska ta med den!

2011-09-05 @ 20:27:05
Blogg/Hemsida: http://louiseoden.blogg.se/
Postat av: BitterFittan

Klart du ska ta med kameran! Däremot behöver du ju inte ha den med dig överallt där borta!

Vart ska du åka?

Har faktiskt inga bra råd att ge dig angående hemlängtan...det har aldrig drabbat mig nämligen ;) det enda jag kan längta efter när jag är borta länge är svensk mat (brukar alltid börja längta efter korv å makaroner när jag är borta trots att jag sällan äter det hemma.. xD )

Hur länge ska du va borta?

2011-09-05 @ 22:29:57
Blogg/Hemsida: http://cillabacill.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0