Designen nästan klar!

- Postat den 2011-09-20 ♥ klockan 14:30:00
Ärligt talat så har jag snart gjort klart min bloggdesign ;) Är sååååå sugen på att lägga upp den men jag får vänta tills jag kommer hem från Kreta ;)

Kan ni gissa vilken färg det blev? Rätt gissning får en feeeet länk :D

Strax beger jag mig till stallet för att ta in småskitarna (Åke, Picasso & Fölet) ;)

Postat av: Peennys ♥

Anmäl dig gärna till veckans blogg.

Vinsten:

- Länk och motivation till varför bloggen förtjänar att synas extra i ett inlägg.0

- bildlänk i menyn som kommer synas i en vecka



Ni hittar inlägget på min blogg. Ha en bra dag :)

2011-09-20 @ 15:26:08
Blogg/Hemsida: http://peennys.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0