Dag 3 - meningen med ditt bloggnamn

- Postat den 2011-09-26 ♥ klockan 17:46:00

Det är många som inte förstår mitt bloggnamn, men vi provar ;) Jag heter ju Martina, och kallas alltid för Tina. Lyssnar inte på namnet Martina haha. Och det finns ett engelskt ord som heter Delicious som jag tror alla vet vad betyder? ;) Om vi nu tar Tina & slår ihop med delicious så blir ju det Tinalicious!

Postat av: Peennys ♥

Vinnaren av veckans blogg är nu utsedd.

Gå in och kolla om du blev den lyckliga vinnaren och om inte, anmäl dig gärna igen! :)

2011-09-26 @ 22:41:35
Blogg/Hemsida: http://peennys.blogg.se/
Postat av: Jakus!

Bra att du tar upp detta något jag måste ta lärdom av har stora problem med namnet på din blogg :P :D

2011-09-30 @ 11:31:04

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0