Dag 1 - presentera mig själv

- Postat den 2011-09-24 ♥ klockan 13:39:00

Martina Louise Bergholtz heter jag och är en tjej på 17 somrar, jag går andra året på Handels- & administrationsprogrammet och jag trivs som fisken i vattnet!

Min pojkvän heter Linus & vi har varit tillsammans i lite mer än 2 år och jag älskar honom mer än något annat

Mina intressen är hästar, fotografering, träning och shopping. Jag rider en häst på 1.53 som heter Chess Valley & ibland en C-ponny på 1.35 som heter Picasso.

Har ni några frågor om mig så är det bara att kommentera, skriver inte för mycket i inlägget för då kommer ni tråkas ut ;)


Postat av: ida

roligt:)

2011-09-25 @ 13:30:48
Blogg/Hemsida: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0