Ny kategori!

- Postat den 2011-11-10 ♥ klockan 19:04:52
"Medryttarhästen Cream" heter den nya kategorin, där jag skriver om ridpassen och planering osv. vilket kan vara bra för både mig själv och er, att få följa hans & min egen utveckling tillsammans :)

Tänkte Amie skulle få följa med och fota mig & honom en dag, då det inte är allt för sent & mörkt dvs:)

Idag körde jag & Cream ett pass med rätt mycket trav, eftersom hans kondition behöver förbättras likaså min. Så vi körde olika ridvägar i traven, samt i skritten.

Har ni några tips på roliga övningar man kan göra? För att mjuka upp honom, få musklerna till att sedan fatta en bra galopp i paddocken eller något annat intressant? TAR EMOT ALLA TIPS JAG KAN FÅ MED STOR GLÄDJE! :D


Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0