Hej hej, hemskt mycket hej.

- Postat den 2011-11-20 ♥ klockan 15:08:18
Då var det Söndag igen, och jag & pappa åt en riktig söndags middag med kotlett, kokt potatis, sås och kokta grönsaker - MUMS! :)

Nu blir det att duscha, sedan drar jag & städar lite för att sedan åka till Louise som jag spenderar natten hos eftersom vi ska till ULLARED imorgon, remember? :D

Någon som behöver något där? HAHA. Har redan en lista med 100 pers typ som jag ska köpa saker till där känns det som ;)

För övrigt blir det nog ingen update förrän imorgon kväll, är TRÖTT :P
Kram

Postat av: Tävlingsryttarnaa

Hoppas du får det roligt i Ullared, brukar vara mängder med folk!

2011-11-20 @ 19:25:47
Blogg/Hemsida: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0