Häst inspererande kläder

- Postat den 2011-11-02 ♥ klockan 13:27:00
Hoppade på bussen igår när jag hade ridit - alltså påklädd med ridstövlarna, helskodda ridbyxor, ridjacka och hjälm uppstickandes ur väskan, då fick jag en hälsning "Hej! Har du varit hos Linus?"
VS
Ett tecken på att ridkläderna har tagit över modet lite allt för mycket? DET STOD TILL OCH MED HORZE PÅ MIN JACKA! Haha. Inget illa ment till personen i fråga som hälsade alltså :P

Men jag tycker INTE man ska ha ridkläder i vardagen. Dock är det skillnad på t.ex. Tretorn ridstövlar och Jodphurs - Tror faktiskt att man har använt Jodphurs som vanliga skor i all evighet, men ett par Tretorn i skolan njaaa?? Inte lika snyggt...

Postat av: Louise

jodhpurs är galet snyggt till tighta jeans ;) Tycker jag, hihi :)

2011-11-02 @ 15:28:45
Blogg/Hemsida: http://louiseoden.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0