Vista, xp eller 7?

- Postat den 2011-05-10 ♥ klockan 20:42:06
Måste säga att ända sedan jag la in Windows 7 på min dator så är det saker som ej fungerat, som t.ex:
  • Ljudet har börjat knastra, även med högtalare inkopplade
  • Jag kan ej använda Windows movie maker - don't know why..
  • Jag kan ej spela spel?
  • Och ibland dör den när jag är inne och kladdar i photoshop..


Så jag tror jag ska ändra tillbaka till XP igen, dock blir det masssssaaa jobb med att flytta över dessa miljoner bilder och musik som finns på datorn... Blir nog många USB'n där xD

V A D  H A R  D U  F Ö R  O P E R A T I V S Y S T E M  ?
X P  ?  V I S T A  ?  7  ?
A N N A T  ?

Postat av: Sammie - Wild American fcker.

jag har 7! den är super! :) xoxo

2011-05-10 @ 22:25:22
Blogg/Hemsida: http://coutureme.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0