Så jävla envis

- Postat den 2011-06-17 ♥ klockan 11:13:16
Eftersom min kära vän Jonna är så himmelskt envis så ska jag bevisa hur jävla rätt jag har denna gången :P Här är inlägget som hon skrivit:

Sen under bilden står det:

Sedan har jag kommenterat:

Och i skolan idag fick jag en kommentar av henne som löd: "Alltså jag förstår inte varför du skrev så, för det var precis så jag skrivit i mitt inlägg"

MEN NEHEDU JONNA! Din rubrik lyder: PORTRÄTT RITNING, medans du skrivit POTRÄTT i inlägget så bara f u :D Men jag älskar dig ändå, men jobbigt när du är så envis...

Postat av: jonna

Men ah! jag trodde ju du menade rubriken? :O

Det var ju den jag syftade på ;)

Så den hade jag trotts allt rätt på! :D



Envishet är mitt förnamn! :D

2011-06-17 @ 11:24:12
Blogg/Hemsida: http://hastsport.webblogg.se/
Postat av: emsi

typsikt jonna ;D

2011-06-17 @ 12:17:09

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0