Härlig ridtur!

- Postat den 2011-07-30 ♥ klockan 19:56:00
Men inte lika härligt när vi skulle ta in och ut hästarna... När vi skulle ta ut dom så fick man stötar av trästaketet och grimskaft för dom hade satt fast det med fel... Så minst 20 stötar där, och när vi skulle släppa in Chess igen så sprang Panthero in i mig, in i eltråden så Chess fick den på sig och sprang sin väg... Men han kom tillbaka lille fisen... Gissa om jag skrek där alltså :O

Men själva rundan gick bra. Vi tog en rätt så lång runda, jag tog barbacka (ont som fan har jag) och så tog vi mycket skritt, trav och galopp - vilket gick bra! Dock fick Picasso ett ryck och slängde av Amie gumman, tihi stackarn :o

Nu ska vi ner och beställa pizza, och ha det trevligt :D Så ni får ha det så bra!

Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; det är ass bra med mig :D



nej jag använder inte löshår längre :)

2011-07-30 @ 21:02:35
Blogg/Hemsida: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Louise

Kul att du är med i tävlingen om en splitter ny cykel. Idag avslutas den, så håll tummarna på att du blir den lyckliga vinnaren! :) :)

2011-07-31 @ 01:34:30
Blogg/Hemsida: http://louiseoden.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0