Things to do

- Postat den 2011-12-19 ♥ klockan 22:07:34
- Träna & få den kroppen jag trivs med
- Sola så jag blir någorlunda brun, jag trivs så
- Köpa nya skor, med klack, får snyggare hållning då
- Slå undan alla julklappar
- Städa undan mitt rum
- Inte skälla ut alla HAHA
- Planera mina dagar bättre
- Uppskatta det jag har
- Hinna med ALLT
- Köpa fler kuddar & mjukare madrass
- Våga ta galoppen ute med Cream
- Betala Maggan
- Träffa Jonna, Lina, & Amie innan jul!!!

Alltså shit det är så mycket som stressar mig inombords. Delvis detta, arrhh!
Dör lite......

Nu: Träna!
Sen: Duscha!
Senare: Städa!
Imorgon: Sola!

Postat av: Lina

Och fixa nyårs naglar ;)

2011-12-20 @ 19:40:27
Blogg/Hemsida: http://lillanliljedal.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0