Om Tina

- Postat den 2011-12-01 ♥ klockan 21:03:00

Mitt namn är egentligen Martina och det är jag som driver denna blogg. Jag kallas för Tina och är en tjej född 1994 som älskar att blogga, göra naglar, vara i stallet hos hästarna, umgås med min pojkvän Linus, vara med mina kära vänner och mycket mycket mer :) Finns ju även saker som jag tycker mycket illa om, som spindlar, sura människor osv.

I min blogg får du läsa om vad som händer i min vardag, mina åsikter och bilder på alla naglar jag gör. Är du kanske intresserad av att fixa dina naglar hos mig så bara mejla!

Min pojkvän heter då Linus och vi har varit tillsammans i nästan 2,5 år nu vilket har varit den bästa tiden i mitt liv. Ser fram emot en underbar framtid med min pojkvän

Jag rider två hästar för tillfället, båda är varmblodiga travare - en underbar ras detdär! Den ena heter Chess Valley & är min systers häst som är 25 år men pigg som en 5 åring, lika busig också! Den andra heter Cream som jag är medryttare till och är en häst på 19 år som är väldigt lugn och sansad - även sjukt sammarbets villig. Så två helt olika individer som lär mig två helt olika saker när jag sitter på deras ryggar, mycket lärorikt

Har du några frågor om mig eller det jag gör, så skriv en kommentar eller mejla mig så får du svar så snabbt som möjligt :) Kram från Tina!


Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0