Mina Julklappar!

- Postat den 2011-12-25 ♥ klockan 16:46:11


Leopardtröja


Leopardleggins

Och aaaalllt detta fick jag av Linus :love: wiiiiie :D


Laila Bagges armband från Mamma :D


Heidi klum presentpaket, parfym + dusch av mamma, Bert & Hugo :D


Ljusprydnad från Moster, Angry birds mjukis från Linus :D


Kamerastativ från Hugo :D


1000 kr från mamma, presentkort Glitter från mormor, Presentkort Bikbok från Mimmie & Mathilda - TACK :D


Leopardmobilskal från Linus, Morgontofflor leopard från mamma, Bert & Hugo :D

Och från Virre fick jag utöver det jag lade upp ett paket med Magic Brush :D Och fick även 6 handdukar av mamma till mitt nagelbord ;) är sååå glad över allt jag fått :D Och är nöjd över vad jag köpt till alla andra också - Dom verkade nöjda :D

Postat av: Lina

Tack vare dig så har jag börjat gilla leopard!! (:

Gillar din julafton med alla nagelsaker ;)

2011-12-25 @ 20:35:46
Blogg/Hemsida: http://lillanliljedal.blogg.se/

Kommentera jättegärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0